HIGH5 Nutrition > Výživové plány > Lyžování > Sjezd

Sjezd

SNÍDANĚ

Snídaně by měla být lehká s vysokým obsahem sacharidů, například cereálie, toasty nebo kaše. Jestli chcete užívat kofein, pomalu vypijte 750 ml EnergySource Xtreme 60-90 minut před začátkem jízdy. Současně si dejte EnergyGel Plus, který také obsahuje kofein, v množství podle vaší váhy:

EnergyGel Plus můžete nahradit IsoGelem Plus, pokud vám více vyhovuje lehká konzistence podobná sportovnímu drinku.

V případě, že nechcete používat kofein, použijte místo EnergySource Xtreme čistý EnergySource bez obsahu kofeinu a čistý EnergyGel, nebo Isogel.


MEZI JEDNOTLIVÝMI ZÁVODY

  • Dejte si každou hodinu jeden EnergyGel Plus, abyste si udrželi množství kofeinu v krvi na hladině, která zvyšuje váš výkon.
  • Popíjejte EnergySource pro dodržení pitného režimu a doplnění vašich „palivových nádrží“, popř. použijte tyčinku Energy bar.

V případě, že nechcete používat kofein, použijte místo EnergySource Xtreme čistý EnergySource bez obsahu kofeinu a čistý EnergyGel, nebo Isogel.


PROBLÉM S KOFEINEM?

Pokud máte nějaké zdravotní omezení nebo nechcete konzumovat kofein z jakéhokoli jiného důvodu, pak si dejte bezkofeinové produkty HIGH5 a ignorujte část článku o příjmu kofeinu.


PO ZÁVODĚ

Dejte si 400 ml ProteinRecovery ihned o skončení závodu. Vyvážené jídlo si dopřejte o jednu až dvě hodiny později.